Często zadawane pytania

Dostawa

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Zamówienia wysyłamy przesyłką kurierską DPD i do paczkomatów InPost. Więcej informacji na temat dostawy znajdziesz tutaj.

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Na ten moment nie ma takiej możliwości, ale pracujemy nad tym, żeby umożliwić wysyłkę na terenie całej Unii Europejskiej.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Zamówienia złożone po godzinie 12:00 wysyłamy zwykle kolejnego dnia roboczego. Najczęściej przesyłki docierają kolejnego dnia po wysłaniu.

Płatność

Jakie są dostępne formy płatności?

Umożliwiamy płatności przelewem tradycyjnym oraz za pośrednictwem PayU. PayU pozwala na dokonanie szybkiego przelewu elektronicznego, płatności kartą płatniczą i kredytową oraz płatności blikiem. Więcej informacji na temat płatności znajdziesz tutaj.

Mam problem z opłaceniem zamówienia, co zrobić?

Skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób, będziemy mogli przygotować dla Ciebie nowy link płatności, który pozwoli przejść proces płatności od nowa. Możesz też zapłacić za swoje zamówienie przelewem, więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zamówienia

Jak anulować zamówienie?

Jeśli twoje zamówienie nie zostało opłacone, to nie musisz nic robić. Nieopłacone zamówienia anulują się automatycznie. Jeśli zamówienie zostało opłacone, ale nie zostało jeszcze wysłane, to skontaktuj się z nami jak najszybciej, anulujemy twoje zamówienie i zlecimy zwrot środków. Jeśli zamówienie zostało już wysłane to przeczytaj jak zrobić zwrot poniżej.

Jak zrobić zwrot?

W terminie 14 dni od otrzymania zamówienia możesz odstąpić od umowy sprzedaży i zwrócić część lub całe zamówienie. Szczegółowe informacje o tym jak dokonać zwrotu znajdziesz tutaj.

Czy mogę wymienić produkt na inny rozmiar?

Tak, jak najbardziej. Wystarczy, że prześlesz do nas produkt z informacją na jaki rozmiar chcesz go wymienić. Więcej informacji znajdziesz tutaj.